ReBride- ‏שמלות כלה יד שנייה, באיכות גבוהה ובמחיר זול

אצלנו בריברייד, תוכלי לרכוש שמלת כלה יד שניה במחיר שווה ממש או למכור את שמלת הכלה שלך ולהרוויח עליה כסף! מטרת המיזם היא לעזור לכן, הכלות, לרכוש שמלת כלה יד שניה - יוקרתית ואיכותית במחיר נגיש מבלי להתפשר על הסגנון, האיכות, חוויות המדידות וכל הקשור לבחירת שמלת הכלה שלך. אצלנו תהני מכל מה שצריך במקום אחד, החל מתיקונים והתאמות ועד מעצבת שמלות אישית שתלווה אותך לאורך כל התהליך. עכשיו תגידי את.. למה להוציא עשרות אלפי שקלים על שמלה חדשה, אם אפשר לקבל את אותה איכות בדיוק, אבל במחיר מופחת (מאוד)?
שמלות כלה יד שנייה
שמלת כלה זולה
מאורסת? רוצה למצוא את שמלת חלומותיך מבלי לשבור קופת חסכון? זה המקום בשבילך... בחלל התצוגה של "ReBride" מאמינים שאפשר וצריך גם אחרת. אצלנו תוכלי ליהנות ממבחר רב של שמלות כלה מדהימות, איכותיות ממיטב המעצבים וליווי אישי של מעצבת מנוסה שתעזור לך למצוא את הסגנון והגזרה שתחמיא לך.​
שמלת כלה זולה
לתיאום פגישת מדידות בסטודיו, צרי עמנו קשר דרך האתר או בטלפון ונשמח לעמוד לרשותך

ReBride-‏שמלות כלה יד שנייה

ברוכה הבאה ליום המרגש בחייך.
בין אם דמיינת את היום הזה מגיל קטן, ובין אם רק עכשיו נכנסת לעולם שמלות הכלה את בטח מגלה עכשיו שיש הרבה ‏מה ללמוד והאפשרויות בתחום שמלות הכלה הן רבות. החל משמלות כלה בעיצוב אישי ועד שמלות כלה יד שניה, יש מבחר גדול של סלוני כלות שתוכלי לבקר בהם ולהעזר בהם כדי למצוא את השמלה האחת שלך שתגרום לך להתרגש ולהרגיש שהיא האחת שלך.
‏לפני המפגש הראשון שלך, עם מעמד מדידת שמלות כלה, אנחנו ממליצות לך, ראשית, לחשוב עם עצמך, סגנון החתונה שלך, איך היית רוצה שהחתונה כולה תראה.
‏קחי לך כמה דקות, ודמייני את עצמך ביום החתונה. מה את רואה? איפה את נמצאת? האם החתונה היא חתונת ערב חתונת צהריים? האם העונה היא קיץאו חורף? האם היית מעדיפה להתחתן בגן אירועים או באולם? וגם איזו כמות של אורחים את רואה? האם זו חתונה קטנה או גדולה? עכשיו כשהצלחת פחות או יותר לדמיין ‏את התמונה הכללית של הסביבה שלך, נסי לראות את עצמך. איך את נראית ביום החתונה שלך.
האם את רואה את עצמך בשמלת כלה קלאסית? האם היית רוצה שמלת כלה בסגנון בוהו? או אולי שמלת כלה נסיבתית כיאה למי שכבר הרבה שנים מדמיינת את הרגע המיוחל…
‏כשאת רואה קווים כלליים לשמלת כלה שאת אוהבת, זה הזמן לגשת למחשב ולהתחיל לגלוש…

שמלות כלה בוהו שיק

סטודיו ReBride-‏שמלות כלה יד שנייה באיכות גבוהה

המקום להתחיל לחפש בו שמלת כלה איכותית ובמחיר שפוי. ‏בעידן של היום הרשת מספקת לנו את כל המידע שאנחנו צריכות כדי לבחור איפה אנחנו רוצות לבקר בדרך למציאת שמלת הכלה שלנו. וכאן אנחנו נכנסות לתמונה (תרתי משמע…) בסטודיו ReBride לשמלות כלה יד שניה ‏אנחנו מציאות מבחר גדול של שמלות כלה ממיטב המעצבים בארץ. אצלנו בסטודיו תוכלי למצוא זו לצד זו גם שמלות כלה בסגנון נסיכתי, גם שמלות כלה קלאסיות וגם שמלות כלה בוהו.

‏זו הסיבה שכדאי לך להגיע אלינו. בהרבה מהמקרים יש פער, בין מה שאנחנו אוהבות בתמונות, לבין מה שנכון לנו בפועל כשאנחנו מסתכלות במראה.
בשביל להצליח לגשר על המעבר בין שמלת הכלה שדמיינו לשמלת הכל  שאנחנו נבחר, יש צורך בעזרה של מעצבת שמלות כלה מנוסה, ומיומנת,עם הבנה בגזרת הגוף הנשי, שתוכל להכווין ולדייק לך את ההבנה מה הגזרה שנכונה לך. אחד היתרונות אצלנו בסטודיו ריברייד לשמלות כלה יד שניה, הוא המגוון הרחב שקיים אצלנו בתצוגה. משמלה בסגנון מייגן מרקל ועד שמלת כלה בסגנון בר רפאלי, תוכלי למצוא אצלנו הכל.
שיתוף הפעולה שלך עם סטודיו לשמלות כלה יד שניה יכול להניב את התוצאה הכי רלוונטית ונכונה בשבילך.

מהו טווח המחירים של שמלות כלה יד שנייה

למה לצפות כשאת מגיעה למדידות שמלות כלה יד שניה?‏בראש ובראשונה חשוב לבחור היטב את המלווה איתה תרצי להגיע למדידות.
נכון שאת רוצה שהחברה הכי טובה שלך תהיה איתך ברגע המרגש שלך, אבל לפעמים היא לא בדיוק באותו הטעם כמו שלך ואותו הסגנון כמו שלך, וברגע בחירת השמלה חשוב שתהיי אמיתית וכנה עם עצמך לגבי מה את אוהבת ומה את רוצה. יש הרבה דברים שתוכלי להתפשר לגביהם באירגון החתונה. השמלה-זה לא אחד מהם.
‏בבחירת שמלת כלה שלך, את צריכה להיות נאמנה לעצמך ולכן ההמלצה היא לחשוב מי מהחברות או בנות משפחה שלך אוהבות את אותו סגנון שאת אוהבת ומי מהן יכולה באמת להיות שם בשבילך, לגמרי בשבילך. לעזור ולייעץ לך להגיע להחלטה הכי נכונה.
עכשיו שמצאנו את השמלה האחת שלך בעזרת המלווה נכונה בואי נוודא שלא היינו צריכות לשבור קופת חיסכון בשביל לקנות אותה. בואי נספר לך קצת על ריברייד…
מיזם של שמלות כלה יד שניה מכלות לכלות.
המיזם נולד על מנת לתת מענה למאורסות טריות, שמרגישות שתחום שמלות הכלה הפך להיות כבד מנשוא, ובלתי אפשרי למצוא את שמלת החלומות במחיר שהוא ריאלי.
בסטודיו ריברייד כל שמלות הכלה שלנו הן עד 5000 ₪ וכל השמלות הן לקניה.
למה לקניה? כי את בעצם קונה את השמלה מכלה.
כלה שכבר התחתנה, ועכשיו שמלת הכלה המהממת שלה, שוכבת בארון, כאבן שאין לה הופכין. חסרת מעש ומטרה.
אנחנו מפיחות רוח חיים ומשב רענן בשמלת הכלה שלה, ומקבלות אותה אלינו לסטודיו, על מנת שהיא תוכל לשמח כלה נוספת ביום חתונתה.
כלה שמעוניינת למכור את שמלת הכלה שלה, מביאה אותה אלינו. אצלנו בעזרת הנסיון הרב שלנו, אנחנו בודקות את השמלה, מוודאות ששמלת הכלה מתאימה לעונה, במצב כמו חדש והיא מוכנה ומזומנה להפוך לשמלת כלה עם נסיון- שמלת כלה במחיר שפוי.

עינת ספרא-מקימת ReBride -שמלות כלה יד שניה

עינת ספרא: מקימת ReBride- הסטודי לשמלות כלה יד שנייה

בתור מעצבת, בעלת ותק ונסיון של עשר שנים, עינת ליוותה אלפי כלות בדרך לחופה.
אחרי לימודי אופנה והתמחות בבתי אופנה גדולים בארץ, עינת ספרא הקימה את הסטודיו שלה. סטודיו לעיצוב שמלות כלה וערב.
אבל משהו תמיד היה חסר. הרצון לשמח כלות תמיד היה ויהיה שם. אבל ההתבוננות בתחום שמלות הכלה מסביבה גרמה לה לרצות לחשוב בצורה שונה. היא הבינה שיש פה צורך לתת מענה אחר. נגיש יותר. נכון יותר. אקולוגי יותר וחברתי יותר.
אחרי עשור של חוויות בתחום שמלות הכלה והערב, הגיעה ההבנה. ואיתה נולד מיזם ReBride.
המיזם הזה הגיע בשבילכן!
כדי לעזור לכן לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
גם למצוא את שמלת החלומות שלכן וגם לקנות אותה במחיר שפוי ונגיש.
בעזרת עינת והנסיון הרב שלה בתחום השמלות, תוכלי למצוא את השמלה הנכונה בשבילך.
מעבר לזה שהיא עושה את העבודה המקדימה ובוחרת לריברייד רק את השמלות הכי נכונות ומתאימות לתצוגה במיזם שלה, היא גם יודעת ללוות כלות, מיום ההצעה ועד ליום החתונה.

עינת ספרא-מקימת ReBride -שמלות כלה יד שניה
כל כלה שמעוניינת למכור את שמלת הכלה שלה, מביאה אותה אלינו. אצלנו, בעזרת הניסיון הרב שלנו, אנחנו בודוקות את השמלה, מוודאות ששמלת הכלה מתאימה לעונה, נמצאת במצב כמו חדש והיא מוכנה ומזומנה להפוך לשמלת כלה עם ניסיון-שמלת כלה יד שניה.

מעבר לזה שהיא עושה את העבודה המקדימה ובוחרת רק את ‏השמלות הכי נכונות ומחמיאות שיוצגו במיזם שלה, היא גם יודעת ללוות כלות מיום ההצעה, ועד ליום החתונה.
ככה את יכולה להנות במקום אחד, גם יחסי אישי מקצועי נכון ומתאים עבורך, גם שמלות כלה יד שניה יוקרתיות, איכותיות, כמו חדשות, לקניה במקום.
לא אמרנו כלום לגבי העובדה שעינת מציעה גם את שירותי התיקונים והתאמה של הסטודיו שלה.

One stop shop – ‏את לא צריכה ללכת ולחפש תופרת, שאת לא בטוחה לגביה, שקיבלת עליה המלצה, כי פעם היא תיקנה שמלה לחברה שלך, ואת לא יודעת אם היא תוכל בכלל לבצע את התיקון שאת רוצה בשמלת הכלה שלך… עינת, כבר במעמד המכירה תוכל לייעץ ולהכווין אותך האם השמלה היא הבחירה נכונה, מה התיקונים שנכון לבצע בשמלה והאם זה אפשרי.

עינת תדאג לך עד ליום החתונה.
ומעבר לשמלה ולליווי ושירות התיקונים גם הינומה תקבלי מסטודיו ReBride.
‏כי אין כמו הינומה בשביל להשלים את המראה של הכלה.
אז עכשיו שהסברנו מה אנחנו מציעים לך בסטודיו, מה תוכלי למצוא אצלנו, לך נותר רק להרים טלפון, ולתאם פגישה ראשונה…
כי הדרך לשמלה מתחילה בפגישה ראשונה! שיהיה המון מזל טוב ובהצלחה.

לתיאום פגישת מדידות בסטודיו, צרי עמנו קשר דרך האתר או בטלפון ונשמח לעמוד לרשותך