שמלות כלה יד שנייה

תוכן עניינים

שמלות כלה יד שנייה – יופי אמיתי וצרכנות חכמה 

אחת מההוצאות הרבות שנלוות לארגון חתונה, היא קניית שמלת כלה. למעשה, קניית שמלה כלה מהווה בין חמש לחמישה עשר אחוזים מתקציב החתונה, זה ממש לא מעט. זו אולי בין ההוצאות החשובות ביותר, אם לא הכי – הרי שמלה נוחה שאת מרגישה בה יפה יכולה לשנות את התחושה לכל הערב שסובב סביבך.
בכתבה הזו נרגיע ונאמר – שניתן למצוא שמלות כלה במחיר שפוי, בלי לשבור את הכיס, ועדיין – להרגיש הכי יפה בעולם ושהשמלה תתאים לך, בלי להתפשר. אז, איך עושים את זה? קונים שמלת כלה יד שנייה. כן, שמעת נכון.

שמלות כלה יד שנייה – איך עושים את זה נכון?

נתחיל בזה ששמלת יד שנייה זה עסק שונה לחלוטין מחנות בגדים יד שנייה רגילה כפי שאת לבטח מדמיינת בראשך. לכן, כדאי להתחיל בשינוי הדימוי – בשונה מבגדים שנלבשו במשך זמן רב לפני שמגיעים לחנויות יד שנייה, שמלת כלה היא שמלה שלובשים לערב אחד בלבד ולאחר מכן אין לה יותר שימוש. לכן, שמלת כלה יד שנייה יכולה להיות במצב מצוין ואף להרגיש כחדשה. כדי לבצע את הקנייה בצורה חכמה, אספנו עבורכם כמה טיפים לקניית שמלת כלה יד שנייה:
שמלת כלה יד שנייה זו לחלוטין אופציה זולה יותר. אך במקרה הזה, וזה היופי, המחיר לא מעיד על האיכות ואת לא צריכה להתפשר על זה. לכן, לפני שאת רוכשת את השמלה, בדקי מאיזה בד היא עשויה, הרגישי אותו, קראי עליו ותביני את איכויותיו.

 

איך מוצאים שמלות כלה יד שנייה?

בעידן בו ניתן למצוא כבר כמעט הכל ברשתות החברתיות, לא מפתיע שישנן קבוצות רבות של כלות שמוכרות את השמלות שלהן. אין ספק שאם יש שמלה שראיתן באחת מהקבוצות שתפסה את העין שלכן, היא ללא ספק מצדיקה נתינת הזדמנות.

  • תיקונים – צריך לזכור שגם אם השמלה לא יושבת בול עליכן, זה לא סוף הסיפור. כמובן שקניית שמלת יד שנייה זו קנייה של שמלה שכבר הותאמה לגוף של מישהי אחרת. אבל, אם אתן אוהבות את השמלה ומרגישות שעם תיקונים מועטים היא יכולה להיות ממש מתאימה, אל תוותרו ותקחו אותה לתופר שיתאים אותה לגזרה שלכן. לעומת זאת, שימו לב שלא מדובר בתיקונים רבים ומסובכים, כך שגם עם תיקונים היא תיראה "לא טבעית". למשל, הגדלת מידה זה משהו שמאוד קשה לעשות ולכן עדיף לקנות שמלה שגדולה עליכן במידה. התייעצו לפני זה עם איש מקצוע על המורכבות של התיקון ולכו רק על תיקונים פשוטים וקלים. כמוכן אל תשכחי שאם את מתכננת בחתונה לשים נעלי עקב, השמלה צריכה להיות קצת יותר ארוכה מהגובה שלך.אמנם שמלת כלה נלבשת לערב אחד, אך זהו ערב אינטנסיבי הכולל בדרך כלל צילומים לפני האירוע, ואירוע שנמשך עד השעות הקטנות של הלילה, עם ריקודים, אלכוהול וכו'. לכן, לפני שאת קונה את השמלה, בחני אותה היטב ותבדקי שאין בה פגמים, והכי חשוב – שהיא עברה ניקוי יבש לפני הקנייה.
  • למדוד – בגלל שקניית שמלה יד שנייה נעשית עמים רבות דרך רשתות חברתיות, מוצגות תמונות מאוד מחמיאות בדרך כלל שעושות חשק לקנות. לפעמים, הדחף כבר למצוא שמלה ו"לסיים עם זה" יכול להניע לקנייה מהירה והתחייבות ללא חשיבה מרובה, בהסתמכות על התמונות בלבד. אני ממליצה תמיד למדוד. גם אם אין כוח, וגם אם מדובר בנסיעה ארוכה יחסית – עדיף למדוד ולראות איך השמלה יושבת על הגוף שלך, להרגיש את הבד ולחוות את התחושה שלך בשמלה. אל תוותרי על זה.

לסיום – המון מזל טוב ובהצלחה!

ReBride – שמלות כלה עם ניסיון

“אני מאמינה שלכל כלה, ממש כמו שיש את החתן האחד והיחיד שמתאים רק לה, יש גם את השמלה האחת, היחידה, המיוחדת שתגרום לה להרגיש מושלמת ביום החתונה”

הצעד הראשון מתחיל ב..
תיאום פגישת מדידות בסטודיו

נייד: 054-755-4880
מייל: einat@einatsafra.com
כתובת: תרצה 22, תל אביב יפו
פגישות בסטודיו בתיאום מראש בלבד

מעוניינת למכור את שמלתך?  לחצי כאן